Matkalaskun, kulukorvauksen, palkkion tai päivärahojen laskuttaminen

Matkalasku ja kulukorvaus yksityishenkilönä

Tee matkalasku tai kulukorvauslasku sähköisellä lomakkeella täällä. Avaathan täyttöohjeen, kun teet matkalaskua. Ohjeeseesta löytyy mm. yhdistyksen y-tunnus, ja kuhunkin kenttään on kirjattu, mitä niihin täytetään.

Huomaa:

• Jos laskutat matkalaskua, kuitti tai kuitit esimerkiksi junalipuista tulee liittää mukaan.
  • Oman auton käyttö korvataan aina edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan. Tällöin et tarvitse kuittia, vaan merkitse Selite-kohtaan kuljettu matka (kilometrimäärä ja mistä mihin kuljit). Merkitse tällöin a-hinta-kohtaan 1,00, laskemme korvauksen toimistolla.
  • Jäsenen omavastuu jäsentilaisuuksien (esimerkiksi yhdistyksen vuosikokousten) matkakuluista on 15 euroa. Kirjaa lomakkeelle summa kokonaisuudessaan. Omavastuu vähennetään toimistolla ennen laskun maksamista.

Palkkio ja päiväraha

Laskuta palkkio ja mahdollinen päiväraha ao. lomakkeella.

Palkkio ja päiväraha (PDF 306 kt)

Käytä lomaketta, kun

1. olet esiintynyt yhdistyksen tilaisuudessa
  2. olet ollut yhdistyksen työtehtävissä esimerkiksi koulutuksessa tai tapahtumassa
  3. laskutat päivärahan.

Aktiivilomakkeen täyttämiseen tarvitset Adobe Acrobat -ohjelman. Jos sinulla ei ole Acrobat-ohjelmaa koneellasi, voit asentaa sen ilmaiseksi Adoben verkkosivuilta.

Huom. ethän täytä lomakkeen harmaita kenttiä. Harmaat kentät täytetään toimistossa.

Täytä lomake huolellisesti. Lomakkeen voi lähettää sähköpostin liitteenä pdf-muodossa tai postitse.

Laskutus yrityksenä tai toiminimellä

Verkkolaskuosoite: 003706355830
Verkkolaskuoperaattori: Apix Messaging Oy
välittäjätunnus: 003723327487
(Lisää viitteeksi toimiston yhteyshenkilön nimi, jos tiedossa.)

Huom. verkkolaskuoperaattorimme on muuttunut, päivitäthän tarvittaessa operaattorin ja välittäjätunnuksen.

Pdf-laskun voi toimittaa osoitteeseen: ostolaskut @ aallon.fi.