Tietokirjallisuutta selkokielellä -webinaari

Yhdistys järjestää jäsenilleen Tietokirjallisuutta selkokielellä -webinaarin torstaina 24. syyskuuta klo 14–15.

Webinaarin aiheena on selkokirjoittaminen tietokirjallisuuden näkökulmasta. Miten kirjoittaa selkokielisiä tietokirjoja? Mitä tietokirjailijan tulisi tietää selkokielestä? Kouluttajana toimii Selkokeskuksen suunnittelija Henna Kara. Webinaari on jäsenille maksuton.

Webinaariin voi ilmoittautua täällä  webinaarin alkamiseen asti. Jos ilmoittaudut 20.9. jälkeen, et saa yhdistykseltä erillistä vahvistusviestiä, vaan voit liittyä automaattisesti saamastasi sähköpostista.


Palautelomake Tietokirjallisuutta selkokielellä -webinaarista

Voit jättää palautteen myös nimettömänä.

Nimi

Sähköpostiosoite

Palaute webinaarista